Головна » 2018 » Лютий » 26 » Виховання громадянина – патріота через інноваційні форми у позакласній та позашкільній роботі
11:50
Виховання громадянина – патріота через інноваційні форми у позакласній та позашкільній роботі

На сучасному етапі розвитку України, коли існує пряма загроза денаціоналізації, втрати державної незалежності та потрапляння у сферу впливу іншої держави, виникає нагальна необхідність переосмислення зробленого і здійснення системних заходів, спрямованих на посилення патріотичного виховання дітей та молоді – формування нового українця, що діє на основі національних та європейських цінностей, виховання громадянина. Бути патріотом  означає духовно піднятися, усвідомити в Батьківщині безумовні цінність, приєднатись до неї розумом  і почуттям. Водночас патріотизм передбачає відкриття  в самому собі відданості Батьківщині, спроможність безкорисливо радіти її  успіхам  і співпереживати у тяжкі години. Виховання патріотизму вимагає комплексної, системної і цілеспрямованої діяльності різних соціальних інститутів, їх чіткої взаємодії, використовуючи всі доступні педагогічні форми,  засоби та методи. 

    З метою  обміну досвідом роботи з  патріотичного виховання учнівської молоді засобами музейної педагогіки 23лютого 2018 року на базі Нововасилівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів -  дошкільний навчальний заклад»  відбувся семінар керівників шкільних музеїв та відповідальних за національно-патріотичне виховання в   навчальних закладах на тему «Виховання громадянина – патріота  через інноваційні форми у позакласній та позашкільній роботі».

        У теоретичній частині семінару було розглянуто питання стосовно особливості патріотичного виховання в умовах сьогодення, шляхів реалізації національно-патріотичного виховання, інноваційних технологій виховання громадянина-патріота, інформаційно-методичного забезпечення виховного процесу по даному напрямку. Керівник  музею Нововасилівського НВК Кондратенко В.М.  поділилася  досвідом роботи  щодо використання матеріалів музею у  позакласній та позашкільній роботі та ознайомила присутніх з  ними.

        Практична частина семінару (усний журнал  «Без минулого немає майбутнього» ) розпочалася фрагментом виховного заходу, присвяченого подіям 1932-1933 років  в  Україні, в ході якого використані відеозапис спогадів очевидця цих подій, розповіді дітей. Учасники семінару  відвідали місцеву капличку, де запалили свічки в пам'ять тих, хто помер голодною смертю у ті далекі роки. Про історію  побудови каплички – духовного острівця села   розповіла завідуюча  Нововасилівською сільською бібліотекою Марусяк Л.В.

В усному журналі використано також  фрагменти виховних заходів, присвячених останнім подіям ІІ світової війни, зокрема участі  у ній жителів села, подіям  в Україні протягом 2013-2017 років (Революція гідності,  неоголошена війна на сході країни).

      Родзинкою семінару та його блискучим фіналом  став майстер-клас по виготовленню оберегів – ляльок-мотанок, який провела педагог-організатор Воронова О.В.

       Учасники та організатори заходу подякували один-одному за високий рівень організації семінару,  продемонструвати власну творчу активність і висловилися за продовження освітньої взаємодії з метою професійного розвитку.

Переглядів: 52 | Додав: ivanivka_cdt | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0